Nothing beats New York on New Year’s Eve

Daca nu ati vazut filmul asta pana acum  e timpul sa o faceti. Se numeste New Year’s Eve…

Despre ce e vorba? Despre New York in ajunul Anului Nou.
In fiecare an, in data de 31 decembrie, milioane de oameni se strang in Times Square, pentru a trece intr-un mod diferit in anul ce urmeaza. Acolo pe langa oamenii adunati din toate colturile lumii, si concerte ale artistilor in voga, este si o bila care coboara si tot coboara. In timp ce coboara, se arunca de sus biletele pe care sunt trecute cele mai ascunse dorinte ale celor care in timpul anului le-au scris pe un perete al dorintelor.

Ce faci, insa daca nu poti ajunge in Times Square, dar tot vrei sa-ti pui o dorinta, care sa fluture deasupra New York-ului, si care bineinteles ca se indeplineste? Ei, bine poti sa-ti scrii dorinta pe site-ul lor, iar ei promit solemn ca dorinta ta va fi trecuta pe un biletel.

http://www.timessquarenyc.org/events/new-years-eve/wishing-wall/index.aspx#.UsAOBNJdUWc

De cativa ani, asta e traditia mea. Imi scriu o dorinta pe net, iar in 1 ianuarie ora 7 dimineata (12 ora SUA) privesc pe net live, cum dorinta mea zboara deasupra multimii, si imi doresc sa devina realitate. And, guess what? In 2013 mi s-au indeplinit toate cele 3 dorinte pe care mi le-am pus. Tu ce dorinte ai pentru 2014?

PS: unul din visele mele ascunse, e sa fiu macar o data in viata, acolo de Revelion. 🙂

 

Articol scris in ianuarie 2014.

Leave a Reply

