Primele zile

Primele zile intotdeauna sunt ciudate, indiferent a cata oara vii. In primele zile e fusul orar (te culci devreme pe la 6-8, te trezesti pe la 3-4 dimineata), dar nu tine mult, vreo 2-3 zile, pe urma e socul cultural (desi dupa cateva veri nu prea il simti), apoi e mancarea, care e oribila (in prima saptamana n-am mancat mai nimic, doar sandwich-uri). Pe langa toate astea, sunt primele zile la job, cautarea disperata dupa un al doilea job, si ca toate sa fie perfecte mai e si multa lume noua pe care incepi incet, incet sa o cunosti. Dar mai e si bucuria ca esti intr-o statiune, ca mergi la plaja, ca privesti rasaritul sau apusul, incetul cu incetul incep party-urile, iesitul in oras. Incepi sa cunosti oameni de diferite nationalitati, cu diferite obiceiuri, limbi si cultura.
Si pentru mine prima saptamana a fost ciudata. Am stat la un motel, dar partea faina era ca motelul era pe boardwalk si ca avea piscina. 😀 Dupa o saptamana m-am mutat pe celebra casa 126, dar de data asta sus, unde e mai frumos. In camera cu mine stau si 2 poloneze pe langa cele 3 romance. In casa nici nu stiu exact cati suntem, vreo 20, inca nu cunosc pe toata lumea. Jos sunt diferite nationalitati: sarbi, polonezi, turci, bulgari, romani. Cred ca va fi interesant, cum zicea si Calin, trebuie sa schimbi ceva, nu poate ca fiecare vara sa fie identica.
Stiu ca pentru cei noi totul li se pare ciudat, sunt confuzi, nu stiu pe ce lume traiesc. Eu in schimb sunt linistita e ca si cum m-as fi intors “acasa”, pentru mine Ocean City e locul unde ma descopar an de an, unde de fiecare data aflu ca sunt capabila de multe lucruri, care inainte erau imposibile. E placut sentimentul sa mergi pe strada si sa te intalnesti cu oameni pe care i-ai cunoscut intr-o alta vara, dar care la fel ca si tine au acelasi sentiment cand vine vorba de Ocean City.
Inca un lucru ciudat pentru mine e sa ma intorc din nou la munca asta de jos, cand am lucrat pentru o vreme la birou, dar eu o iau ca si o vacanta, ca si pe o ultima vacanta de studentie, de nebunii, de distractie. Chiar mi-am propus ca anul asta pe langa munca, vreau sa fac diferite activitati care sa-mi ramana amintiri, deviza mea e: banii pe care ii faci trec repede, dar amintirile si pozele raman pentru totdeauna.
Articol scris in iunie 2013.

North Side Park, Ocean City, MD
North Side Park, Ocean City, MD
 
Leave a Reply

