Vreau sa vobesc despre o vara

Vreau sa scriu despre o vara, despre cea mai frumoasa vara din viata mea. Vara lui 2013, my lucky summer, in Ocean City. Am venit aici cu multe regret, am lasat multe acasa, dar am venit sa-mi indeplinesc mai multe visuri. Si am reusit.
A fost o vara in care am realizat ca banii nu sunt cel mai important lucru, dar care pot intretine fericirea. Am reusit sa lucrez cu 2 joburi si timp de 2 luni jumate am lucrat cat 14-15 ore pe zi, am dormit cate 3-4 ore, am petrecut chiar daca la 6 jumate trebuia sa fiu la munca, si culmea m-am trezit 3 luni jumate la 6 dimineata, am intarziat 20 de minute doar de 2 ori. Intodeauna mi-am dorit sa fiu populara, de data asta am reusit. La Carousel aveam multi admiratori, dar pe langa asta toata lumea ma placea, pentru ca stiam cum sa si petrec, cum sa si muncesc, imi faceam bine treaba. Am reusit sa fiu cel mai bun server, clientii sa ma placa si sa ceara sa le fiu eu server, bucatarii sa-mi multumeasca ca nu le-am facut probleme, managera sa se bazeze pe mine ca voi fi acolo si bufetul va fi gata la 7 dimineata.
Am fost la cel mai frumos concert din viata mea, la Justin Timberlake, pe cel mai mare stadion pe care am fost vreodata, in Baltimore Ravens. Am inchiriat o masina am mers la Six Flags si spre surprinderea mea nu mi-a fost frica de rollercoastere, am fost cea mai curajoasa. J
In casa am reusit sa am cat de cat autoritate si respect, sa ma inteleg cu toata lumea, iar cand voiam ceva, chiar sa obtin acel ceva, sa ma duc la plaja ori de cate ori am vrut.
Am avut o relatie mai speciala cu un American, am reusit sa ii inteleg mai bine, sa le inteleg stilul de viata, si sa-mi doresc sa fiu ca si ei, sa-i admir, sa-i invidiez. Imi va fi dor de el, imi va fi dor de multi altii…poate asta e partea nasoala ca trebuie sa te desparti de anumite personae care la un moment dat au facut parte din viata ta la modul cel mai serios.
Am reusit sa zic ca sunt fericita, sa trec peste oboseala, sa rezolv anumite probleme care pareau fara solutie, am ajuns sa fiu mandra de mine, sa ma duc acasa cu prieteni chiar daca am venit singura.
Am invatat multe. Am invatat sa fiu politicoasa, sa-mi stapanesc nervii, sa fiu calma tot timpul, sa nu ma plang, sa-mi administrez banii, sa supravietuiesc printre atat de multi straini.
Am iubit, am calatorit, am plans, am ras, m-am imbatat, m-am distrat, am privit oceanul si luna plina, am descoperit un parc unde ma regaseam de fiecare data, am facut bani, mi-am cumparat lucruri de firma, am tinut legatura cu cei de acasa, m-am certat, m-am impacat…poate cel mai important, am trait un stil de viata care imi place, dar care e valabil doar vara…pentru ca dupa iti dai seama ca vrei mai mult.
Nu am niciun regret ca am venit, ca voi merge acasa si voi fi singura dintre cei pe care ii stiu fara job, nu regret ca nu mi-a fost dor de casa…nu regret nimic…poate doar faptul ca uneori as fi vrut sa petrec mai mult si nu puteam din cauza ca trebuia sa ma trezesc la 6 dimineata. Dar macar, am vazut rasaritul in aproape fiecare dimineata.
Articol scris in septembrie 2013.
Leave a Reply

