Prima vara care s-a transformat în a doua vara sau cum sa nu iubesti rasaritul

Experienta Work&Travel e despre oameni. Am cunoscut multi oameni extraordinari, care mi-au devenit buni prieteni, mult timp dupa intoarcerea acasa. Una din aceste persoane, e Roxana, pe care am cunoscut in prima noapte din a doua vara cand am fost “fortate” sa dormim in acelasi pat…iar mult timp dupa aia am devenit prietene, ea mutandu-se la Cluj. Am rugat-o sa scrie un articol despre cum vedea ea experienta (de fapt inceputul experientei), si mi-a promis ca va ma scrie cel putin unul. 🙂

De cand ma stiu, am fost si am ramas cea mai matinala persoana din jurul meu. Da, stiu, cei mai multi dintre voi, cei care cititi acum aceste cuvinte, probabil ca urasc deja rasaritul. 🙂

Nu, nu sunt nebuna si nici nu am nevoie sa ma loghez pe #instagram ca sa vad cât e de minunat acest spectacol unic al naturii si cât de norocoasa sunt ca ma pot bucura de el. [da, chiar sunt norocoasa]. Pentru ca am fost si eu acolo. În Ocean City. Cu voi toti.

10525077_860066424021930_2009065749_n

Când esti martorul direct al unei astfel de experiente e ca si cum ai depune un juramant sfant, nerostit, ca te vei întoarce din nou. Si spun ca nu mai iubim rasaritul pentru ca nu va mai fi niciodata la fel: racoarea de dimineata, intinderea nesfarsita de apa azurie si sentimentul ca esti chiar tu cel de acolo, traind în viu si reflectand în fiecare fir de nisip al plajelor perfecte emotia visului american.

Am hotarat sa plec în State împreuna cu o prietena în anul 2 de facultate si pana sa îmi dau seama în ce ma bag, eram deja la interviul pentru viza, hotarate si mandre de parca urma sa fim noi cele care ating pamântul tarii-tuturor-posibilitatilor pentru prima data. Ne simteam conquistadori si am fi vrut sa impartasim lumii întregi secretul gloriei noastre: viza catre SUA!

Peripetiile de prin aeroporturi sunt multe. Fie ca am zburat de la Bucuresti catre IAD sau JFK, mancarea din avion si sticlutele de vin alb sunt peceti ale prieteniilor legate peste Ocean, departe de casa si de pâinea sarata. Prima vara, primul drum catre NY, primele pancakes sau primele gogosi mancate pe trotuar asteptând busul catre jobul tau perfect de server sau housekeeper sau catre amândoua. 🙂 Primul togo sau primul Subway, prima noapte în Fagers sau Seacrets, prima oara…

10544989_860066207355285_165867060_n
Promit si eu, cu voi la unison, ca ma voi întoarce. Anyone, mai striga cineva în acelasi glas cu mine?!

Leave a Reply

